Wat doen jullie met mijn feedback?
Wij vinden het belangrijk wat u van onze dienstverlening vindt. Daarom vragen we daar ook regelmatig naar. Bijvoorbeeld als u ons belt, of via een enquête op de website. Hieronder laten we u graag weten wat we met uw feedback doen. En hoe we daarmee onze dienstverlening verbeteren.
Wat we continu doen:
- We passen onze brieven en website aan naar aanleiding van de suggesties, tips of klachten die we van u krijgen. Vervolgens houden we in de gaten wat uw reacties zijn op onze aanpassingen.
- We onderhouden goed contact met andere uitvoeringsorganisaties, zoals het CJIB. Zodat u duidelijk weet waarvoor u bij welke partij terecht kunt.
Wat we concreet de laatste tijd hebben gedaan:
- We hebben in onze brieven een QR-code opgenomen waarmee u direct onze video kunt bekijken. Deze video legt duidelijk uit waarom u een hogere premie betaalt en hoe u hier vanaf komt.
- We ondertekenen onze brieven. U gaf aan dat u dat persoonlijker vindt dan een brief zonder naam of handtekening.
- We kregen regelmatig feedback dat informatie op onze website ingewikkeld was. Daarom hebben we de teksten op deze website herschreven in heldere taal. Bijvoorbeeld door zoveel mogelijk korte zinnen en alledaagse woorden te gebruiken. Daardoor is onze website gemakkelijker te lezen dan voorheen. Dit doen we nu ook met onze brieven.
- U liet ons weten dat de wachttijd aan de telefoon soms flink kon oplopen. We hebben daarom aan onze bereikbaarheid gewerkt. Daardoor krijgt u sneller iemand aan de lijn als u contact met ons opneemt.
Wat we van plan zijn te doen:
- Een wijziging in uw situatie doorgeven kan nu helaas alleen nog per brief. We werken er hard aan om dit te veranderen: dan kunt ook via onze website wijzigingen doorgeven.
- We horen vaak dat het invullen van het contactformulier waarmee u ons een bericht kunt sturen, lastig is. Daarom gaan we ons contactformulier een stuk eenvoudiger maken.
- We zijn bezig om onze brieven een moderner en frisser uiterlijk te geven. En om ook beelden in brieven te gebruiken. Zodat ze makkelijker te begrijpen zijn.
Heeft u een klacht, tip, suggestie of compliment?
- Heeft u een tip, suggestie of compliment? Laat het ons weten via [email protected].
- Heeft u een klacht? Die kunt u indienen via ons klachtenformulier.