Wat doen jullie met mijn feedback?
Wij vinden het belangrijk wat u van onze dienstverlening vindt. Daarom vragen we daar ook regelmatig naar. Bijvoorbeeld als u ons belt, of via een enquête op de website. Hieronder laten we u graag weten wat we met uw feedback doen. En hoe we daarmee onze dienstverlening verbeteren.
Wat we concreet de laatste tijd hebben gedaan:
- De naam van onze regeling hebben we veranderd: van regeling wanbetalers naar regeling betalingsachterstand zorgpremie. Uit uw signalen bleek dat de oude naam negatief overkwam. De nieuwe naam gaat niet over de persoon, maar over hoe de situatie is.
- We hebben een nieuwe video. Die legt uit waarom u een hogere zorgpremie betaalt en hoe u hier vanaf komt. Ook hebben we in onze brieven een QR-code opgenomen waarmee u de video direct kunt bekijken.
- Ons contactformulier is een stuk overzichtelijker geworden. Daardoor is het makkelijker om ons een bericht te sturen.
- We ondertekenen onze brieven. Uit reacties kwam naar voren dat u dat persoonlijker vindt dan een brief zonder naam of handtekening.
- U liet ons weten dat de wachttijd aan de telefoon te lang was. We hebben daarom aan onze bereikbaarheid gewerkt. Daardoor krijgt u sneller iemand aan de lijn als u contact met ons opneemt.
Wat we continu doen:
- We passen onze brieven, website en folder aan als we ergens meerdere tips of klachten over krijgen. Vervolgens houden we in de gaten wat de reacties zijn op onze aanpassingen.
- We onderhouden goed contact met andere uitvoeringsorganisaties, zoals het CJIB. Zodat u duidelijk weet waarvoor u bij welke partij terechtkunt.
- We schrijven de teksten op deze website en in onze brieven in heldere taal. Bijvoorbeeld door zoveel mogelijk korte zinnen en alledaagse woorden te gebruiken. Daardoor is onze website gemakkelijker te lezen dan eerst.
- We houden klantonderzoeken om te weten waar onze klanten mee te maken hebben. En om te testen of onze verbeteringen werken.
Wat we van plan zijn te doen:
- We gaan vaker beeld gebruiken om dingen uit te leggen. De meeste mensen vinden het dan gemakkelijker om informatie te begrijpen.
- Onze website opnieuw indelen, zodat u minder lang hoeft te zoeken naar informatie.
Heeft u een klacht, tip, suggestie of compliment?
- Heeft u een tip, suggestie of compliment? Laat het ons weten via [email protected].
- Heeft u een klacht? Die kunt u indienen via ons klachtenformulier.