Vernieuwde facturen Wmo
Onze facturen voor de Wmo zijn vernieuwd. Zo is het uiterlijk veranderd. En hebben wij de teksten herschreven. Dit hebben wij gedaan om de factuur duidelijker en overzichtelijker te maken.
Wij hebben afgelopen maanden waardevolle reacties ontvangen om onze facturen te verbeteren. Wij willen u daarvoor bedanken.
Heeft u nog verbetersuggesties of is er iets niet duidelijk? Dan horen wij dat graag van u. U kunt dit aan ons doorgeven via ons contactformulier. Zo kunnen wij blijven werken aan eenvoud en gemak.
Meest gestelde vragen over dit onderwerp
Hoe kan ik automatisch betalen?
Dat kan met een automatische incasso. Het hangt van uw situatie af hoe u deze automatische incasso aan ons kunt doorgeven.
Lees meer over automatische incasso doorgeven
Op welke manier kan ik de factuur voor mijn eigen bijdrage betalen?
U kunt de factuur voor uw eigen bijdrage automatisch laten afschrijven of zelf overmaken via internetbankieren.
Ontvangt u zorg vanuit de Wet langdurige zorg (Wlz) of beschermd wonen? Dan kunnen wij de eigen bijdrage ook inhouden op uw uitkering of pensioen.
Lees meer over factuur betalen
Wat is het rekeningnummer van het CAK?
Elke regeling heeft een eigen rekeningnummer.
Lees meer over rekeningnummers
De zorg op de factuur is niet juist. Wat kan ik doen?
Uw zorgaanbieder of gemeente geeft een wijziging van uw zorg of ondersteuning direct aan ons door.
Staan er onverhoopt toch onjuiste gegevens op uw beschikking of factuur? Dan kunt u aan ons de onjuiste zorggevens doorgeven.