Waarom heb ik een betaalverzoek, herinnering of aanmaning ontvangen?
Dat kan verschillende redenen hebben. De betaling is bijvoorbeeld niet met de juiste gegevens overgemaakt. Of misschien bent u een betaling vergeten. Het kan iedereen gebeuren.
Wij sturen u een herinnering. Daarin vragen wij u om de factuur zo snel mogelijk te betalen. In elk geval binnen de termijn die op de herinnering staat.
Reageert u niet op herinneringen? Dan zetten wij ons incassobureau in. Dit incassobureau brengt u extra kosten in rekening.
Incassobureaus
Als u een brief van het incassobureau heeft ontvangen, neem dan altijd contact op met het incassobureau. Wij werken samen met de volgende incassobureaus:
- Flanderijn
Telefoonnummer: 088 209 25 40
E-mailadres: [email protected] - Syncasso
Telefoonnummer: 088 844 43 40
E-mailadres: [email protected] - Bosveld
Telefoonnummer: 033 470 00 00E-mailadres: [email protected]
- GGN
Telefoonnummer: 088 331 45 00
E-mailadres: [email protected]
Moeite met betalen
Ik heb moeite om de eigen bijdrage te betalen. Wat kan ik doen?