Hoe kan ik een klacht indienen?
Een klacht dient u in als u niet tevreden bent over onze dienstverlening. U vindt bijvoorbeeld dat u verkeerd bent behandeld door een medewerker. Of dat u te lang moest wachten op een reactie van ons. Of u vindt dat u een onduidelijke brief van ons heeft ontvangen.
Er zijn meerdere manieren waarop u een klacht kunt indienen:
1. Online
Dien uw klacht online in via het klachtenformulier op onze website.
2. Telefoon
Wilt u uw klacht liever telefonisch indienen? Bel ons dan op.
3. Brief
U kunt ons ook een brief sturen. Zet hierin de volgende gegevens:
- Uw klacht
- De datum van de dag dat u de klacht verstuurt
- Uw naam
- Uw adres
- Uw geboortedatum
- Uw burgerservicenummer (BSN)
- Uw telefoonnummer, zodat wij u kunnen bellen voor een persoonlijk gesprek
Stuur uw klacht naar:
CAK
Antwoordnummer 1608
2509 VB Den Haag
Een postzegel is niet nodig.
Let op
Dient u een klacht in namens iemand anders? Geef dan zowel uw gegevens als de gegevens van de persoon door waarvoor u de klacht indient.
Om te weten hoe het CAK een klacht behandelt, leest u de pagina Hoe het CAK uw klacht behandelt.