Hoe ga ik het gesprek aan met mijn medewerker?
Uw medewerker heeft een betalingsachterstand van zijn zorgpremie. Dat kan een signaal zijn voor geldproblemen. Wilt u hierover met uw medewerker in gesprek? Maar weet u niet precies hoe? Bel dan de werkgeversdesk van Geldfit.
- Bij de werkgeverslijn van Geldfit denken ze graag met u mee. U kunt ze bellen op 038-2071440.
- Geldfit is een initiatief van de Nederlandse Schuldhulproute (NSR), waarmee wij samenwerken.
- Liever niet bellen? Tools en tips om het gesprek aan te gaan, vindt u ook op: www.financieelfittewerknemers
Op welke hulp kan ik mijn medewerker wijzen?
- U kunt uw medewerker wijzen op www.geldfit.nl/cak
- Hier vindt uw medewerker direct hulp en advies bij geldzorgen.
- Uw medewerker kan ook de gratis hulplijn van Geldfit bellen: 0800-8115.