U heeft problemen met aanleveren
Om de klant op tijd een juiste en volledige factuur te kunnen sturen, is uw aanlevering van zorggegevens van belang. Maar wat als u problemen heeft met aanleveren? Vragen en antwoorden op een rij.
Om de klant op tijd een juiste en volledige factuur te kunnen sturen, is uw aanlevering van zorggegevens van belang. Maar wat als u problemen heeft met aanleveren? Vragen en antwoorden op een rij.
Wat moet u doen als het aanleveren van gegevens niet lukt? Dat hangt af van het soort gegevens dat u wilt aanleveren:
Start-/stopberichten: als u vragen heeft over het aanleveren via het Gemeentelijk Gegevensknooppunt (GGk), kunt u terecht op de website van het Inlichtingenbureau.
Gegevens via Mijn CAK Zakelijk: vragen over het inloggen in Mijn CAK Zakelijk, of het invoeren van gegevens in Mijn CAK Zakelijk? Bel dan de CAK Servicedesk Dataverkeer Ketenpartners via 088 - 711 4888 of stuur ons een e-mail naar [email protected]