Deel uw verhaal
Bij het CAK werken we met mensen voor mensen. We regelen het graag goed voor u en voor onze gezamenlijke klant. En we willen ervoor zorgen dat altijd alles duidelijk voor u is. Ieder mens is uniek en elk verhaal is uniek. Graag geven we u het podium om ook uw klantverhaal te vertellen. Niet alleen over de ervaringen met het CAK, maar ook een zorgverhaal vanuit uw persoonlijke ervaring.
Laat uw stem horen: het inspireert anderen en geeft hen tips hoe ze bepaalde zaken kunnen aanpakken.
Van uw verhaal kunnen wij leren. En andere ketenpartners kunnen hiervan leren. Kortom, we horen graag van u!
We helpen u bij het schrijven van uw verhaal. Er staat bovendien een professionele fotograaf voor u klaar als we uw verhaal plaatsen en we nemen de tijd voor een mooie fotoshoot van u. Deze foto’s plaatsen we bij het artikel op onze website en u ontvangt ze voor eigen gebruik.
Twijfelt u of uw verhaal geschikt is? Neem in ieder geval contact met ons op; we bespreken het graag met u.
Naar welke verhalen zijn wij op zoek?
U weet bijvoorbeeld als geen ander hoe een situatie aanvoelt als broninhouder, waarbij u loon inhoudt van uw werknemer. Of hoe de ondersteuning vanuit de Wmo bij uw gemeente geregeld is en welke invloed dat heeft. U ervaart aan den lijve hoe de keukentafelgesprekken verlopen met de meest uiteenlopende mensen die ook de meest uiteenlopende vragen hebben. Wat zijn uw antwoorden en tips? We horen het graag van u!
Heeft u een verhaal? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of neem contact op met uw relatiemanager of met de CAK Servicedesk via 088- 711 4888.