Paul Bisschops, zorgaanbieder Joost Zorgt
Tijdige, juiste en volledige aanlevering van zorggegevens: een voorwaarde om op tijd een correcte factuur aan de klant te sturen. Paul Bisschops, senior administratiemedewerker bij Joost Zorgt, liep tegen aanleverproblemen aan en had bijna wekelijks contact met de CAK Servicedesk.
Het verhaal van Paul
Paul: “Waarover ik vooral tevreden ben, is de welwillendheid van mijn contactpersonen en de aanwezige kennis. Ook op technisch vlak. Het CAK nam ons verhaal serieus, toonde waar mogelijk medewerking en stelde zich ook coulant op. Inmiddels is alles opgelost en zijn we weer bij!“
We waren verrast over de intensieve ondersteuning.
Tips die ik wil meegeven
- Zorg dat u exact weet hoe het aan te leveren gegevensbestand er technisch uit moet zien. Daardoor is de kans op fouten nagenoeg minimaal.
- Weet u niet zeker of het gegevensbestand aan de eisen voldoet of heeft u ergens vragen over? Bel dan met de CAK Servicedesk voor ondersteuning.
- Leg de klant goed uit hoe de procedures in de keten werken, zodat er geen valse verwachtingen zijn over wanneer ze de eerste factuur ontvangen.
- Het kan nuttig zijn om van bulkaanlevering over te stappen naar aanlevering per gemeente. U creëert hiermee meer overzicht in wat u aanlevert en eventuele vertragingen blijven beperkt.
- Zorg dat interne processen aansluiten op de uiterste aanleverdata van het CAK. Zo doen wij nu een automatiseringsslag voor de urenbriefjes, waardoor de deadlines van het CAK geen issue meer zijn. Ook hebben we dan voldoende tijd voor eventuele correcties.