Wat kunt u met terugkoppelbestanden doen?
Nadat een CA 317- of CA 319-bestand in ons systeem is verwerkt, wordt er een CA 318- of CA 320-bestand gemaakt. Dit zijn terugkoppelbestanden; hierin vindt u terug hoe uw CA 317- of CA 319-bestanden zijn verwerkt.
Log-bestand via Porta
Is een CA 317- of CA 319-bestand technisch niet correct? Dan valt het bestand uit. U ontvangt dan een log-bestand via de applicatie Porta. In dit log-bestand leest u waarom het bestand is uitgevallen. De zorg in het uitgevallen bestand moet u opnieuw aanleveren in een CA 317- of CA 319-bestand.
Uitvallijst
Leest u in uw CA 318 of CA320 bestand dat er inhoudelijke zorg is uitgevallen van een CA 317 of CA 319-bestand? Uiterlijk 1 werkdag na het aanleveren van een CA 317 of CA 319 bestand stuurt het CAK een uitvallijst via Porta. Op een uitvallijst staan alleen klanten met zorggegevens die uitgevallen zijn. Deze gegevens zijn niet verwerkt. In de uitvallijst staat per klant beschreven waarom de gegevens zijn uitgevallen. En wat u moet doen. Heeft u een uitvallijst ontvangen? Zorg dan dat u zo snel mogelijk actie onderneemt. Het CAK kan dan snel een volledige en correcte factuur naar de klant sturen.