Inloggen op Mijn CAK Zakelijk
Binnen de beveiligde omgeving van Mijn CAK Zakelijk kunt u gegevens bij het CAK aanleveren. U kunt direct inloggen via de blauwe knop hieronder. Heeft u nog geen toegang tot Mijn CAK Zakelijk? Of wilt u een autorisatie wijzigen? Vul dan een aanvraagformulier in.
Applicaties per regeling
In Mijn CAK Zakelijk vindt u de volgende applicaties.
Wmo
- Porta
- Ketenportaal
Wlz
- Porta
- Ketenportaal
Zorgverzekering en buitenland
Voor zorgverzekeraars:
- Zorgverzekeraarsportaal (ZVP)
Voor broninhouders:
- Ketenportaal
Aanvraagformulieren
Wilt u toegang aanvragen tot Mijn CAK Zakelijk? Kies de regeling die voor u van toepassing is en download het bijbehorende aanvraagformulier.
Wmo
Voor het aanleveren van gegevens vindt u in Mijn CAK Zakelijk de volgende applicaties:
- Gemeentelijk tarief opgeven
- Minimabeleid invoeren
- Start/-stopberichten invoeren (handmatig)
- Vrijstelling opgeven
Wilt u Wmo-gegevens digitaal aanleveren en heeft u nog geen inloggegevens? Of wilt u een autorisatie wijzigen? Vul dan het aanvraagformulier Toegang Mijn CAK Zakelijk Wmo (pdf, 145 kB)(01-01-2023) in.
Wlz
Wilt u Wlz-gegevens digitaal aanleveren en heeft u nog geen toegang tot Mijn CAK Zakelijk? Of wilt u een autorisatie wijzigen of een extra AGB-code laten toevoegen? Vul dan het aanvraagformulier Toegang Mijn CAK Zakelijk Wlz (pdf, 501 kB) (08-02-2022) in.
Lees meer over het aanleveren van Wlz-gegevens
Zorgverzekering en buitenland
Zorgverzekeraars
Wilt u als zorgverzekeraar gegevens digitaal aanleveren en heeft u nog geen inloggegevens? Of wilt u een autorisatie wijzigen? Vul dan het aanvraagformulier Toegang Mijn CAK Zakelijk voor zorgverzekeringsconcerns (pdf, 315 kB) (16-04-2024) in.
Broninhouders
Wilt u als broninhouder (bijvoorbeeld pensioenfonds of levensverzekeraar) gegevens uitwisselen en heeft u nog geen inloggegevens? Vul dan het aanvraagformulier Toegang Mijn CAK Zakelijk voor broninhouders (pdf, 487 kB) (10-08-2020) in.
Lees meer over het aanleveren van gegevens voor Zorgverzekering en buitenland
Algemene informatie
Hulp bij inloggen nodig?
Volg de stappen in de handleiding:
- Handleiding Mijn CAK Zakelijk Wmo, Wlz (pdf, 552 kB)(12-04-2022)
- Handleiding Mijn CAK Zakelijk zorgverzekeraars (pdf, 227 kB) (01-09-2020)
- Handleiding Mijn CAK Zakelijk broninhouders (pdf, 309 kB) (01-09-2020)
Het kan gebeuren dat het u niet lukt om in te loggen op Mijn CAK Zakelijk. Hieronder vindt u een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen.
Relatienummer of gebruikersnaam vergeten?
Als u zich heeft aangemeld, heeft u een aantal dagen erna per e-mail uw relatienummer en gebruikersnaam ontvangen. Zoek in u uw mailbox op afzender [email protected].
Kunt u de e-mail niet meer vinden? Neem dan contact op met de Servicedesk via 088 - 7114888 (op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur).
Opgeslagen wachtwoord verkeerd?
Soms komt het voor dat uw opgeslagen wachtwoord verkeerd is. In dat geval adviseren wij u zelf uw wachtwoord in te tikken. Het kan zijn dat uw systeem een oud wachtwoord heeft opgeslagen.
Staat uw Caps Lock uit?
Het kan zijn dat inloggen niet lukt, omdat per ongeluk uw Caps Lock aan staat. Dat wil zeggen dat u hoofdletters typt terwijl u verwacht kleine letters te typen. Zet de Caps Lock op uw toetsenbord uit en probeer het nogmaals. Controleer of ook uw Num Lock uit staat.
Gebruikt u de juiste browser?
U kunt Mijn CAK Zakelijk alleen gebruiken met de volgende browsers: Mozilla Firefox, Google Chrome.
Van alle browsers verschijnt regelmatig een nieuwe versie. Wanneer u nog een oudere versie heeft, kan het zijn dat inloggen om die reden niet lukt.
De versies van browsers waarbij alle functionaliteiten behoren te werken, zijn:
Mozilla - Firefox: versie 40 en hoger
Google Chrome: versie 54 en hoger
De versie van uw browser controleren en updaten kan via onderstaande links:
Blijft u problemen houden met inloggen?
Neem dan telefonisch contact op met de Servicedesk via 088 - 7114888 (op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur).
Makkelijker inloggen met twee-staps verificatie
U kunt nu ook inloggen met een twee-staps verificatie. Dit betekent dat u met twee stappen veilig en gemakkelijk inlogt. U ontvangt hiervoor een code op uw mobiele of vaste telefoon.
Handleiding twee-staps verificatie (pdf, 401 kB) (17-01-2022)
Gebruikersvoorwaarden
Bij het gebruik van Mijn CAK Zakelijk horen algemene gebruikersvoorwaarden. Met de ondertekening van het aanvraag/wijzigingsformulier geeft u aan dat u de voorwaarden gelezen heeft en ermee akkoord gaat.